Acum că a venit toamna, hai să ne bucurăm de diminețile încă senine și călduroase, de fructele și legumele pline de savoare și de mesele în familie.

Pentru acest weekend, îți propun o rețetă simplă, dar gustoasă, care îți va face dimineața mai frumoasă. Asta cu atât mai mult cu cât o vei savura alături de cei dragi.

Bruschete cu ton și cremă de brânză

O porție conține: 315,9 Calorii, 33,2 g Glucide, 33,7 g Proteine, 5,3 g Grăsimi, 7,9 g Fibre

bruscheteIngrediente pentru 1 porţie

  • Ton conservat în suc propriu (80 g)
  • Ardei gras roșu (150 g)
  • Roșii proaspete (150 g)
  • Brânză proaspătă cu 2% grăsime (75 g)
  • Pâine integrală/graham (40 g)
  • Suc de lămâie (1 linguriță)

Condimente (opțional): Frunze de mentă proaspătă, Piper negru proaspăt măcinat, Sare.

Mod de preparare

  1. Se prăjesc în cuptor sau la toaster cele 2 felii de pâine integrală, se taie triunghiuri pe diagonală și se așază pe o farfurie.
  2. Tonul se scurge bine și se asezonează cu sare, piper și suc de lămâie.
  3. Ardeiul se taie cubulețe mici și se amestecă cu brânza de vaci și puțină sare.
  4. Din roșii se taie 2-3 rondele subțiri, iar restul se taie cubulețe și se amestecă cu menta mărunțită.
  5. Se montează farfuria astfel: pe feliile de pâine se pune întâi un strat de cremă de brânză cu ardei, apoi un strat de ton, iar la final roșiile tocate cu mentă. Pe feliile de roșii se pune întâi ton, apoi se ornează cu puțină cremă de brânză cu ardei roșu.

Rețeta de Bruschete cu ton și cremă de brânză este doar un exemplu de mic dejun din KiloStop Low Carb. Acesta din urmă este un pachet format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Cumpără și tu pachetul Low Carb care cuprinde toate cele 3 cărți și bucură-te de o siluetă de invidiat!

Tu ce rețete ți-ai dori să găsești pe blog? Aștept răspunsul tău în secțiunea de comentarii.

Poftă bună!

Comments

comments