Astăzi ți-am pregătit o rețetă aromată și gustoasă perfectă pentru masa de prânz. Este vorba despre muşchi de vită cu salată GreenDetox la 395 de Calorii.

Iată de ce ai nevoie ca să o prepari și tu acasă:

Muşchi de vită cu salată GreenDetox

O porție conține: 395,9 Calorii, 26,1 g Glucide, 51,2 g Proteine, 10,9 g Lipide, 9,7 g Fibre

muschi de vitaIngrediente pentru o porţie

  • Muşchi de vită fără grăsime (125 g)
  • Fasole verde păstăi (100 g)
  • Broccoli (100 g)
  • Sparanghel (100 g)
  • Măr proaspăt cu coajă (50 g)
  • Ulei de măsline (½ linguriţă)
  • Oţet din vin alb (1 lingură)

Condimente: Boabe de muştar măcinate, Piper negru proaspăt măcinat, Sare

Mod de preparare

  1. Se fierbe apă cu puţină sare într-un vas. Când începe să clocotească, se adaugă toate legumele şi se fierb timp de 4-5 minute.
  2. După fierbere se trec sub jet rapid de apă rece şi apoi se scurg bine.
  3. Se prepară un dressing din pudră de muştar, sare, piper negru, ulei de măsline, oţet din vin alb şi o lingură de apă, apoi se adaugă peste legumele bine scurse.
  4. Se amestecă bine pentru îmbinarea aromelor. Se taie mărul felii subţiri şi se adaugă peste legume.
  5. Se taie muşchiul de vită în felii de 1,5-2 cm grosime şi se asezonează cu sare şi piper.
  6. Se găteşte pe grătar bine încins la foc mare timp de 3 minute pe fiecare parte şi câte 30 secunde pe laterale până formează o crustă.
  7. Se serveşte alături de salata de legume verzi.

Rețeta de Muşchi de vită cu salată GreenDetox este doar un exemplu de prânz din KiloStop Low Carb. Acesta este un pachet format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Cumpără și tu pachetul Low Carb care cuprinde toate cele 3 cărți și bucură-te de o siluetă de invidiat!

Comments

comments