Ardeiul umplut este una dintre mâncărurile favorite ale românilor. Mai ales acum, când toamna aduce legume pline de gust și savoare. Dar poate fi și o mâncare grea, cu multe calorii.

Tocmai din acest motiv, m-am gândit ca în prag de weekend să împărtășesc cu tine o rețetă de ardei umplut… dietetică!

Ardei umplut cu carne de vită și curcan

O porție conține: 415,2 Calorii, 6,8 g Glucide, 60,6 g Proteine, 15,1 g Grăsimi, 1,2 g Fibre

ardei umpluțiIngrediente pentru 2 porţii

  • Piept de curcan (200 g)
  • Muşchi de vită fără grăsime (200 g)
  • Ardei gras verde (200 g)
  • Suc de roşii (2 linguri)
  • Ulei de măsline (4 linguriţe)

Condimente (opțional): Frunze de pătrunjel proaspăt, Piper negru proaspăt măcinat, Seminţe de chimen, Sare

Mod de preparare

  1. Se toacă muşchiul de vită şi pieptul de curcan şi se amestecă.
  2. Se pune amestecul de carne într-o tigaie de teflon cu uleiul de măsline timp de aproximativ 10-15 minute, până iese apa din carne, după care se adaugă sare, piper negru şi chimen.
  3. După ce se amestecă bine, se adaugă şi lingura de suc de roşii şi se ia de pe foc.
  4. Ardeiul verde se spală, se scoate cotorul şi se curăţă interiorul de seminţe.
  5. Se umple cu compoziţia din carne şi condimente cu ajutorul unei linguri.
  6. Se așază în tavă, se pune 1 deget de apă şi se dă la cuptor timp de 10-15 minute, la foc mediu.
  7. Se serveşte ornat cu pătrunjel proaspăt tocat mărunt.

Rețeta de Ardei umplut cu cane de vită și curcan este doar un exemplu de prânz din KiloStop Low Carb. Acesta din urmă este un pachet format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Cumpără și tu pachetul Low Carb care cuprinde toate cele 3 cărți și bucură-te de o siluetă de invidiat!

Tu ce rețete ți-ai dori să găsești pe blog? Aștept răspunsul tău în secțiunea de comentarii.

Poftă bună!

comments