Acum că anotimpul rece își face simțită prezența, trebuie să avem grijă la ceea ce mâncăm. Ar trebui, cât încă putem, să ne bucurăm de savoarea legumelor proaspete.

Îți propun pentru acest weekend o rețetă perfectă pentru o cină ușoară și gustoasă alături de cei dragi.

Ciuperci umplute

O porție conține: 204,1 Calorii, 6,1 g Glucide, 30,7 g Proteine, 6,7 g Grăsimi, 1,8 g Fibre

Ingrediente pentru o porţie

  • Piept de curcan fără piele gătit (50 g)
  • Mozzarella cu 10% grăsime (60 g)
  • Ciuperci albe (80 g)
  • Roşii proaspete (50 g)

Condimente (opțional): Usturoi (1-2 căţei), Frunze de busuioc proaspăt, Frunze de pătrunjel proaspăt, Piper negru proaspăt măcinat, Sare.

Mod de preparare

  1. Se curăţă ciupercile, se spală şi se usucă cu un prosop de bucătărie.
  2. Carnea de curcan se taie în fâşii lungi şi subţiri, care se gătesc pe grătarul încins.
  3. Când este gata, carnea se taie cubuleţe şi se lasă la răcit.
  4. Se toacă roşia mărunt, după ce a fost decojită şi s-au îndepărtat seminţele, iar mozzarella cubuleţe şi se amestecă întrun bol împreună cu pieptul de curcan, sare, piper, busuioc şi un căţel de usturoi zdrobit.
  5. Cu această compoziţie se umplu ciupercile, care se aşază apoi într-un vas termorezistent şi se pun la cuptor 20 de minute.
  6. Se servesc ornate cu frunze proaspete de pătrunjel.

Rețeta de Ciuperci umplute este doar un exemplu de cină din KiloStop Low Carb. Acesta din urmă este un pachet format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Cumpără și tu pachetul Low Carb care cuprinde toate cele 3 cărți și bucură-te de o siluetă de invidiat!

Poftă bună!

comments