platou

Când acul cântarului se încăpățânează să nu se mai miște, deși dieta continuă, este important să înţelegi şi să accepți că s-a instalat faza de platou. Ca să slăbești în continuare, organismul are nevoie de un impuls. Soluţiile de convingere a acului cântarului nu au nicio legătură cu înfometarea, ci necesită mişcare, controlul emoțiilor, motivație, hidratare și somn.

În dorinţa de a slăbi, înfometarea nu este nici pe departe soluția potrivită! Când sari peste mese, tendința este să compensezi caloric la următoarea masă. Iar în acest caz, tot ce mănânci se depune. Ca urmare, metabolismul încetineşte şi arderile se blochează.

5 soluții corecte pentru a slăbi în continuare sănătos și frumos

1.Fă mai multă mișcare

Mişcarea accelerează metabolismul și te pune din nou pe drumul cel bun spre silueta visată. Mărește intervalul de timp dedicat activităților fizice sau alege o mișcare mai solicitantă. Ai grijă să ai o medie zilnică de minim 200 de Calorii cheltuite prin mişcare!

Click aici și vezi ce mișcare poți face iarna!

2. Controlează-ți emoțiile

Multe persoane renunță la dietă în faza de platou. Nu te descuraja și nu lăsa emoțiile negative să te facă să renunți!

Este doar o etapă pe care o poți trece cu succes, mai ales dacă…

3. (Re)găsești motivația!

Amintește-ți de ce te-ai apucat de slăbit: pentru sănătate, pentru frumusețe, pentru o viață lungă și de calitate, pentru a te simți bine în propria piele… Când mizele sunt atât de multe și importante, de ce ai renunța, mai ales când ai avut o voință de fier să ajungi până aici?

Citește și 7 trucuri ca să-ți meargă dieta în noul an!

4. Hidratează-te!

Un consum crescut de apă, de circa doi litri și jumătate pe zi, accelerează digestia, creşte metabolismul şi contribuie la arderea grăsimilor. În plus, te saturi cu cantități mai mici de alimente, deoarece scade pofta de mâncare și crește senzația de sațietate.

Vezi aici ce alimente te ajută să rămâi hidratat!

5. Dormi mai mult!

Tulburările de somn amplifică apetitul și perturbă metabolismul. Persoanele care dorm mai puțin de șapte ore pe noapte au dificultăți în procesarea corectă a nutrienţilor din cauza reducerii metabolismului. Așadar, dormi mai mult!

Click aici și află ce riști dacă nu dormi suficient!

Nu renunța! Milioane de oameni au trecut prin faza de platou cu succes și au ajuns la silueta dorită! Nu uita rețeta: somn, mișcare, hidratare! Condimentate din belşug cu multă motivaţie și emoții pozitive! Doar așa vei putea spune „Sănătate, te iubesc!”

Acesta este un articol pe care l-am scris pentru ediția de decembrie a revistei Blu, oferită gratuit de Sensiblu.

Facebook Comments