Nu mai știi ce să pregătești pentru micul dejun? Iată o rețetă de clătite umplute cu piept de pui, ardei și brânză. Are doar 311 Calorii și toți nutrienții de care ai nevoie pentru un mic dejun echilibrat.

Clătite umplute cu piept de pui, ardei şi brânză

O porție conține: 311 Calorii, 24,7 g Glucide, 38 g Proteine, 6,7 g Lipide, 3,3 g Fibre

clătite cu piept de puiIngrediente pentru 1 porție

  • Piept de pui fără piele (100 g)
  • Lapte cu 1,5% grăsime (50 ml)
  • Brânză cottage cu 2% grăsime (50 g)
  • Ou de prepeliţă (10 g – 1 buc)
  • Ardei gras verde (100 g)
  • Făină integrală (20 g)

Condimente: Tarhon/ oregano uscat, Frunze de mărar proaspăt, Piper negru proaspăt măcinat, Sare

Mod de preparare

  1. Pentru clătită, se pune făina integrală într-un bol mic, se sparge peste un ou de prepeliţă, se asezonează cu un praf de sare şi un vârf de linguriţă de condimente uscate, se adaugă laptele şi se omogenizează cu ajutorul unei furculiţe.
  2. Separat, se spală pieptul de pui şi ardeiul, se taie ambele cubuleţe şi se adaugă într-o tigaie antiaderentă cu 1 lingură de apă şi se gătesc sub capac până este făcut puiul.
  3. La final se adaugă sare, piper şi mărar tocat şi se lasă la răcit.
  4. Clătita se coace într-o tigaie bine încinsă pe o foaie de copt.
  5. Când este gata, se umple cu amestecul de carne şi ardei, se adaugă brânză cottage şi se rulează. Se serveşte caldă.

Rețeta de Clătite umplute cu piept de pui, ardei și brânză este doar un exemplu de mic dejun din KiloStop Low Carb. Acesta este un pachet format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Cumpără și tu pachetul Low Carb care cuprinde toate cele 3 cărți și bucură-te de o siluetă de invidiat!

comments