Pe tine vremea de afară ce te inspiră să gătești zilele acestea?

Eu am decis să aduc culorile vii de toamnă și în farfurie, motiv pentru care astăzi am pentru tine o rețetă simplă și gustoasă de ficăţei de pui la grătar cu legume la capac. Aceasta este perfectă pentru un prânz de weekend!

Uite cum poți să o prepari și tu acasă:

Ficăţei de pui la grătar cu legume la capac

O porție conține: 412 Calorii, 28,2 g Glucide, 48,3 g Proteine, 12,8 g Grăsimi, 7,4 g Fibre

Ingrediente pentru 1 porție

  • Ficăţei de pui gătiţi (125 g)
  • Fasole verde păstăi (100 g)
  • Ardei gras roşu (100 g)
  • Ardei gras verde (100 g)
  • Morcov (50 g)
  • Mozzarella light cu 10% grăsime (40 g)
  • Sos de soia (1 lingură)
  • Suc de lămâie (1 lingură

Condimente: Frunze de mărar proaspăt, Piper alb proaspăt măcinat, Sare

Mod de preparare

  1. Se spală legumele în apă rece, ardeii se curăţă de codiţă şi se taie julien, iar morcovul în aşchii fine.
  2. Într-o tigaie antiaderentă bine încinsă se pun toate legumele, se lasă la rumenit 2-3 minute, apoi se condimentează cu piper alb, sare şi sosul de soia şi se lasă totul la înăbuşit sub capac, la foc mic, aproximativ 10 minute.
  3. Când legumele sunt gata, se adaugă mărarul tocat mărunt şi cubuleţele de mozzarella.
  4. Între timp, se spală ficăţeii în mai multe ape, se usucă bine şi se frig pe grătarul încins câte 3-5 minute pe fiecare parte. La sfârşit se adaugă sare, piper alb şi suc de lămâie.
  5. Se servesc ficăţeii fierbinţi lângă legumele

Rețeta de Ficăţei de pui la grătar cu legume la capac este doar un exemplu de mic dejun din KiloStop Low Carb. Acesta este un pachet format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Cumpără și tu pachetul Low Carb care cuprinde toate cele 3 cărți și bucură-te de o siluetă de invidiat!

comments