Musacaua este una dintre mâncărurile favorite ale românilor. Și pentru că poate să fie o mâncare grea, cu multe calorii, astăzi vreau să împărtășesc cu tine o rețetă de musaca… dietetică!

Și îți dau un pont, rețeta o găsești în pachetul Low Carb redus de Black Friday!

Iată de ce ai nevoie ca să prepari musaca acasă:

Musaca de vită cu dovlecei şi vinete

O porție conține: 408,9 Calorii, 13,4 g Glucide, 57,0 g Proteine, 13,9 g Grăsimi, 3,1 g Fibre

musaca de vită cu dovlecei și vineteIngrediente pentru o porţie

  • Muşchi de vită fără grăsime (150 g)
  • Brânză telemea light cu 14% grăsime (40 g)
  • Vinete (75 g)
  • Dovlecel (75 g)
  • Roşii proaspete (50 g)
  • Ceapă verde (20 g)
  • Usturoi (5 g)

Condimente (opțional): Piper alb proaspăt măcinat, Sare

Mod de preparare

  1. Se pun la cuptor vinetele și dovleceii tăiati rondele într-o tavă umplută cu apă cât să-i acopere şi se ţin până scade apa.
  2. Între timp, se dă muşchiul de vită prin maşina de tocat şi se pune la tigaie până iese sucul din carne.
  3. Se adaugă roşiile tăiate, ceapa verde tocată mărunt, usturoiul şi alte condimente preferate.
  4.  Se lasă pe foc încă 5 minute, până îşi lasă roşiile sucul.
  5.  Compoziţia din tigaie se toarnă peste tava din cuptor şi se mai ţine totul la cuptor 10-15 minute, până se omogenizează.
  6. La sfârşit se rade brânza şi se mai lasă 1-2 minute la cuptor pentru a se forma o crustă delicioasă

Rețeta de musaca de vită cu dovlecei şi vinete este doar un exemplu de prânz din KiloStop Low Carb. Acesta din urmă este un pachet format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Cumpără doar azi Back Friday pachetul Low Carb la un preț special!

Tu ce rețete ți-ai dori să găsești pe blog? Aștept răspunsul tău în secțiunea de comentarii.

Poftă bună!

comments