Dacă miercuri ți-am vorbit despre cum să consumi pepenele la dietă, astăzi vreau să-ți ofer și niște rețete pe care să le încerci și tu. Și aș vrea să încep cu rețeta mea preferată, care îmi amintește de copilărie: aceasta este pepene roșu cu brânză telemea.

Dacă ții dietă, alege 2 felii de pepene roșu și telemea light, cu 14% grăsime. Consumă această combinație dimineața, la micul dejun.

Iată acum și alte rețete cu pepene: trei pentru micul dejun și un fresh ca gustare.

Salată de fructe de vară

O porție conține: 299 Calorii, 58,3 g Glucide, 4,7 g Proteine, 8,9 g Lipide, 7,4 g Fibre

pepeneleIngrediente pentru 1 porție

  • Pepene galben proaspăt (150 g)
  • Piersici proaspete (150 g)
  • Struguri proaspeţi (150 g)
  • Lapte de migdale neîndulcit (200 ml)
  • Nucă de cocos proaspătă (15 g)
  • Praf de scorţişoară (5 g)

Mod de preparare

  1. Fulgii de nucă de cocos se pun la înmuiat pentru aproximativ 15 minute în laptele de migdale, în care s-a adăugat scorţişoara răzuită.
  2. Pepenele se taie în cubuleţe, piersicile în felii subţiri, iar boabele de strugure în jumătăţi, după care se amestecă ușor şi se pun în bolul de servire.
  3. Amestecul din fulgi de nucă de cocos şi lapte de migdale se toarnă peste fructe şi se presară praf de scorțișoară pe deasupra.

Această rețetă o găsești în cartea de rețete KiloStop Detox, pe care o poți cumpăra și online.

Salată de rodii şi pepene galben

O porție conține: 308,5 Calorii, 50 g Glucide, 11 g Proteine, 9,6 g Lipide, 7,8 g Fibre

pepeneleIngrediente pentru 1 porție

  • Rodii proaspete (150 g)
  • Pepene galben proaspăt (150 g)
  • Iaurt probiotic cu 2% grăsime (200 g)
  • Nuci pecan (5 g)
  • Coajă de lămâie verde

Mod de preparare

  1. Se taie pepenele galben în cubuleţe, care se pun într-un bol.
  2. Rodiile se taie în jumătăţi şi, cu ajutorul unei linguri de lemn, se bat deasupra bolului până cad sâmburii.
  3. Deasupra conţinutului din bol se pune iaurtul amestecat în prealabil cu coaja rasă de lămâie verde şi se decorează cu nucile pecan.

Această rețetă o găsești în cartea de rețete KiloStop Detox, pe care o poți cumpăra și online.

Fresh revigorant din pepene roşu

O porție conține: 106,2 Calorii, 27,9 g Glucide, 1,7 g Proteine, 0,5 g Lipide, 2,2 g Fibre

pepeneleIngrediente pentru 1 porție

  • Pepene roşu proaspăt (200 g)
  • Lămâie verde proaspătă (50 g)
  • Sirop de agave (10 ml)
  • Coaja rasă de la o lămâie verde

Mod de preparare

  1. Se taie pepenele în bucăţi potrivite pentru a putea fi trecute prin storcătorul de fructe.
  2. Se stoarce sucul de la o lămâie verde şi se toarnă peste sucul obţinut.
  3. Se serveşte sucul cu sirop de agave, coaja rasă de lămâie verde şi cuburi de gheaţă.

Această rețetă o găsești în cartea de rețete KiloStop Detox, pe care o poți cumpăra și online.

Smoothie cu pepene galben, fulgi de ovăz și caju

O porție conține: 305 Calorii, 44 g Glucide, 10 g Proteine, 12 g Lipide, 4 g Fibre

rsz_smoothie_cu_pepe_galben_si_fulgi_de_ovazIngrediente pentru 1 porție

  • Pepene galben (100 g)
  • Iaurt de soia (200 g)
  • Nuci caju coapte (15 g)
  • Fulgi de ovăz (15 g)
  • Mentă proaspătă

Mod de preparare

  1. Se amestecă într-un blender fulgii de ovăz cu iaurtul de soia, pepenele galben tăiat în cubuleţe şi caju mărunţit.
  2. Se consumă imediat după preparare.
  3. Se poate asezona cu mentă proaspătă, după preferinţe.

Această rețetă o găsești în cartea de rețete KiloStop Green, pe care o poți cumpăra și online.

Poftă mare!

Mulțumesc că ai ajuns până la finalul articolului. Părerea ta este importantă pentru mine, așa că lasă un comentariu sau adresează-mi o întrebare.