Și ție îți este poftă de zacuscă? Astăzi am pentru tine o rețetă de zacuscă de … fasole. O porție are doar 308 Calorii și poate fi un început excelent de zi.

Poftă mare și spor la gătit!

Zacuscă de fasole picantă

O porție conține: 308 Calorii, 47 g Glucide, 13 g Proteine, 8 g Grăsimi, 8 g Fibre

Ingrediente pentru 2 porții

  • Pâine integrală cu tărâţe şi seminţe (120 g)
  • Boabe de fasole albă conservată/fiartă (120 g)
  • Suc de roşii (200 ml)
  • Ceapă albă (40 g)
  • Morcov (60 g)
  • Ulei de măsline (2 linguriţe)

Condimente (opțional): Usturoi, Frunze de pătrunjel proaspăt, Foi de dafin, Chilli/hrean ras, Piper negru boabe, Sare

Mod de preparare

  1. Se pune pe foc uleiul de măsline într-o cratiţă cu puţină apă.
  2. Se adaugă foaia de dafin, usturoiul tocat mărunt, ceapa tăiată în cubuleţe, boabe de piper şi chilli (sau hreanul ras, după preferinţe).
  3. Se lasă pe foc 2 minute să se înăbuşe.
  4. Se adaugă sucul de roşii, morcovul dat prin răzătoare şi fasolea mixată anterior sub formă de pastă.
  5. Se lasă să fiarbă circa 20 de minute, până se obţine consistenţa dorită.
  6. Se adaugă frunze proaspete de pătrunjel şi se serveşte pe felii de pâine.

Zacuscă de fasole picantă este doar un exemplu de mic dejun din Cartea de Rețete KiloStop Green, special concepută de mine și colegii mei pentru persoanele vegetariene sau care țin post.

Cartea conține 84 de combinații inedite, fiecare dintre rețete fiind echilibrată din punct de vedere nutrițional și conținând toate principiile nutritive, în proporții optime pentru sănătatea ta. Este practic o dietă de 3 săptămâni, tocmai bună să te ajute să dai jos câteva kilograme înainte de Crăciun.

În cartea de rețete KiloStop Green vei găsi:

– 21 rețete de mic dejun pe bază de legume, soia, cereale integrale, fructe, semințe și fructe oleaginoase (nuci, alune, migdale) care îți oferă suficiente fibre, dar și energia necesară începutului de zi;

– 21 gustări, bogate în vitamine, minerale și antioxidanți prin conținutul ridicat de fructe și legume, care îți revigorează organismul;

– 21 rețete pentru prânz pe bază de legume, leguminoase și soia, care îți oferă proteine de origine vegetală de calitate superioară;

– 21 rețete pentru cină, cu ajutorul cărora descoperi modalități savuroase de asociere a legumelor astfel încât să obții sațietate, chiar și cu puține calorii.

comments