Pentru că se anunță un weekend agitat pentru mine, astăzi m-am hotărât să gătesc un prânz sățios și gustos care să-mi dea multă energie și care să îmi încânte papile gustative. Și pentru că mi-a plăcut atât de mult rezultatul, vreau să împărtășesc cu tine rețeta delicioasă: budincă de pui cu legume!

Uite cum poți să o prepari și tu acasă:

Budincă de pui cu legume

O porție conține: 389 Calorii, 11,4 g Glucide, 58,1 g Proteine, 11,7 g Grăsimi, 2,9 g Fibre

Ingrediente pentru 1 porție

  • Piept de pui fără piele, fiert (150 g)
  • Dovlecel (75 g)
  • Ardei gras roşu (50 g)
  • Roşii proaspete (50 g)
  • Conopidă (50 g)
  • Ou (50 g / 1 bucată)
  • Brânză proaspătă cu 2 % grăsime (50 g)

Condimente: Boabe de ienibahar, Piper alb proaspăt măcinat, Sare

Mod de preparare

  1. Se pune apă la fiert cu sare şi boabe de ienibahar şi când dă în clocot se pune carnea de pui tăiată în cubuleţe. Se fierbe timp de 10 minute, apoi se scurge apa.
  2. Se ia un vas de yena în care se aşază pieptul de pui, dovlecelul tăiat în cubuleţe, ardeiul julien, conopida în bucheţele cât mai mici, iar la sfârşit roşia tăiată rondele.
  3. Amestecul obținut se condimentează şi se introduce la cuptor 10 minute, acoperit cu o folie de aluminiu.
  4. Între timp se bate oul cu brânza pasată, iar compoziţia obţinută se toarnă peste amestecul din vasul de yena după cele 10 minute de coacere.
  5. Se pune vasul înapoi la cuptor şi se mai lasă până se face crustă deasupra.

Rețeta de Budincă de pui cu legume este doar un exemplu de prânz din KiloStop Low Carb. Acesta este un pachet format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Cumpără și tu pachetul Low Carb care cuprinde toate cele 3 cărți și bucură-te de o siluetă de invidiat!

comments