Știu! E cald, iar mintea nu îți mai stă la gătit. Însă, nu uita că trebuie să îți obții nutrienții necesari din alimentație pentru a fi mereu energic și cu o stare de bine! Așa că azi m-am gândit să îți prezint o rețetă pentru masa de seară: Musaca de vită cu dovlecei și vinete.

Iată de ce ai nevoie ca să o prepari:

Musaca de vită cu dovlecei și vinete

O porție conține: 408,9 Kcal; 13,4 g Glucide; 57 g Proteine; 13,9 g Grăsimi; 3,1 g Fibre

Ingrediente pentru o porție:

  • Muşchi de vită fără grăsime (150 g)
  • Brânză telemea light 14% grăsime (40 g)
  • Vinete (75 g)
  • Dovlecel (75 g)
  • Roşii proaspete (50 g)
  • Ceapă verde (20 g)
  • Usturoi (5 g)

Mod de preparare:

1.Se pun la cuptor dovleceii cu vinetele tăiate rondele într-o tavă umplută cu apă, cât să le acopere şi se ţin până scade apa.

2. Între timp, se toacă muşchiul de vită prin maşina de tocat şi se pune la tigaie până iese sucul propriu din carne.

3. Se adaugă roşiile tăiate, ceapa verde tocată mărunt, usturoiul şi alte condimente preferate.
4. Se ţin pe foc încă 5 minute, până îşi lasă roşiile sucul.
5. Compoziţia din tigaie se toarnă peste tava din cuptor şi se mai ţine totul la cuptor 10-15 minute, până se omogenizează.

6. La sfârşit se rade brânza şi se mai lasă 1-2 minute la cuptor pentru a se forma o crustă delicioasă.

Grecii, creatorii acestui preparat cu faimă internaţională, îmbogăţesc gustul
musacalei cu dafin, cimbru, oregano, scorţişoară, nucşoară şi piper negru.
Pe alese!

Rețeta Musaca de vită cu dovlecei și vinete este doar un exemplu de rețetă din pachetul de cărți de rețete KiloStop Low Carb. Acesta din urmă este format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Tu ce rețete ți-ai dori să mai găsești pe blog? Aștept răspunsul tău în secțiunea de comentarii.

Poftă bună!