Tu ce faci dimineața, când urmează să ai o zi plină de activități?

Eu ori de câte ori sunt pusă în această situație aleg să mănânc la micul dejun omletă! Este secretul meu pentru o zi plină de energie. Mai ales când aleg să o prepar cu brânză, şuncă de curcan şi ciuperci!

Omletă cu brânză, şuncă de curcan şi ciuperci

O porție conține: 303,4 Calorii, 19,9 g Glucide, 35,9 g Proteine, 12,3 g Grăsimi, 2,5 g Fibre

omletă cu brânză, şuncă de curcan şi ciuperciIngrediente pentru o porţie

  • Ou întreg (50 g)
  • Albuş de ou (30 g)
  • Brânză cottage cu 2% grăsime (100 g)
  • Şuncă de pui/curcan (100 g)
  • Ciuperci albe (50 g)
  • Roşii proaspete (50 g)
  • Ardei gras verde (50 g)

Condimente (opțional): Frunze de pătrunjel proaspăt, Piper alb proaspăt măcinat, Sare

Mod de preparare

  1. Într-un bol se bat albuşul şi oul întreg, se adaugă brânza cottage şi şunca tăiată în cubuleţe sau felii, după care se asezonează cu sare şi piper după gust.
  2. Într-un vas antiaderent se pun ciupercile tăiate felii, se acoperă cu un capac şi se gătesc la foc mic până se evaporă tot lichidul pe care l-au lăsat ciupercile.
  3. Se adaugă peste ciuperci amestecul de ou, brânză şi şuncă şi se găteşte amestecând totul.
  4. Se răstoarnă pe o farfurie şi se serveşte cu salată de roşii şi ardei gras.

Rețeta de omletă cu brânză, şuncă de curcan şi ciuperci este doar un exemplu de mic dejun din KiloStop Low Carb. Acesta din urmă este un pachet format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Cumpără acum Pachetul Low Carb care cuprinde toate cele 3 cărți și bucură-te de o siluetă de invidiat!

Tu ce rețete ți-ai dori să găsești pe blog? Aștept răspunsul tău în secțiunea de comentarii.

Poftă bună!

comments