Toamna aduce legume pline de savoare, iar gospodinele profită de acest lucru și gătesc tradiționala zacuscă.

Ei bine, zacusca, deși, are în esență doar legume, poate deveni calorică în momentul în care i se adaugă ulei. O lingură de ulei conține aproximativ 100 de Calorii. După cum vezi, acest mic ingredient transformă o mâncare plină de proprietăți nutritive într-una nu tocmai potrivită pentru silueta noastră.

De aceea, astăzi ți-am pregătit o rețetă de piept de pui cu zacuscă dietetică.

Piept de pui cu zacuscă dietetică

O porție conține: 412,3 Calorii, 13,7 g Glucide, 53,7 g Proteine, 15,4 g Grăsimi, 3,3 g Fibre

zacuscăIngrediente pentru o porţie

  • Piept de pui fără piele, la grătar (200 g)
  • Vinete (75 g)
  • Ardei gras roşu (75 g)
  • Roşii proaspete (75 g)
  • Ulei de măsline (1 linguriţă)

Condimente (opțional): Usturoi (2-3 căţei), Frunze de pătrunjel proaspăt, Piper alb proaspăt măcinat, Sare.

Mod de preparare

  1. Se pun la copt în cuptor vinetele, roşiile şi ardeii întregi timp de 20 minute.
  2. Se scot legumele din cuptor şi se decojesc, apoi se curăţă ardeii de cotor şi seminţe.
  3. Se taie legumele în cuburi mari, se pun într-o tigaie antiaderentă cu usturoi pisat, piper, sare şi ulei de măsline.
  4. Se lasă la scăzut pe foc mic timp de 5-10 minute, amestecând din când în când.
  5. La final se presară pătrunjelul mărunţit.
  6. Se serveşte cu pieptul de pui fript pe grătar.

Rețeta de Piept de pui cu zacuscă dietetică este doar un exemplu de prânz din KiloStop Low Carb. Acesta din urmă este un pachet format din 3 cărți de rețete, ce conțin o dietă completă pentru 6 săptămâni.

Pachetul este special conceput de mine și colegii mei pentru persoanele care vor să slăbească rapid câteva kilograme după anumite perioade de excese alimentare. Este ideal pentru cei cărora le place să mănânce carne, pește și brânzeturi.

Pachetul Low Carb este structurat în 3 volume, astfel:

– Volumul 1 cuprinde dieta ta pentru primele 2 săptămâni (72 de retete), în care vei putea mânca orice tip de carne, pește sau brânză dorești, alături de legume din abundență.
– Volumul 2 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 3 și 4 (84 de retete), în care vei putea să te bucuri de lactatele moi și fructele oleaginoase, scăzând treptat cantitatea de carne.
– Volumul 3 cuprinde dieta ta pentru săptămânile 5 și 6 (96 de retete), care face trecerea către o alimentație mai diversificată, în care vei consuma și fructe proaspete și cereale integrale în prima parte a zilei.

Cumpără și tu pachetul Low Carb care cuprinde toate cele 3 cărți și bucură-te de o siluetă de invidiat!

Tu ce rețete ți-ai dori să găsești pe blog? Aștept răspunsul tău în secțiunea de comentarii.

Poftă bună!